Ιουν 12, 2015

Για δεύτερη χρονιά η Novartis Hellas κατάφερε να διακριθεί στα Digital Media Awards 2015 που σκοπό έχουν να αναδείξουν και να επιβραβεύσουν τις βέλτιστες πρακτικές στις Ψηφιακές Εκδόσεις και Μέσα. Φέτος, η Novartis Hellas απέσπασε Bronze Βραβείο στην κατηγορία Best Public Service / CSR Award για την καμπάνια ενημέρωσης «Οπαδοί Ζωής».

Στόχος ήταν η ευαισθητοποίηση του κοινού γύρω από τη δωρεά οργάνων και η εκστρατεία αξιοποίησε τη χρονική συγκυρία του Παγκοσμίου Κυπέλλου Ποδοσφαίρου τονίζοντας την ανάγκη των ασθενών που χρειάζονται άμεσα μεταμόσχευση οργάνων για να κρατηθούν στη ζωή. Με πρεσβευτή της προσπάθειας αυτής την Εθνική Ομάδα Ποδοσφαίρου και τη στήριξη του Εθνικού Οργανισμού Μεταμοσχεύσεων και των φορέων ασθενών, η καμπάνια κατάφερε κυρίως μέσα από την ειδικά διαμορφωμένη σελίδα στο Facebook, να ενημερώσει και να διαδώσει τη θετική στάση προς τη δωρεά οργάνων.

Ο Πρόεδρος και Διευθύνων Σύμβουλος της Novartis Ηellas, κ. Riccardo Canevari, δήλωσε: «Χαιρόμαστε ιδιαίτερα που λαμβάνουμε αυτό το βραβείο, καθώς βλέπουμε τις προσπάθειές μας να αναγνωρίζονται. Η πρωτοβουλία αυτή αποδεικνύει ότι η Novartis Hellas επιστρατεύοντας τις νέες τεχνολογίες και τα ανερχόμενα κανάλια επικοινωνίας, συνεχίζει να προσφέρει υποστήριξή στους ασθενείς οι οποίοι παραμένουν στο επίκεντρο των δραστηριοτήτων μας».